Jäsenyys

Oulun Seudun Muistiyhdistyksen jäsenenä saat ajankohtaista tietoa yhdistyksen toiminnasta ja muistisairauksiin liittyvistä uusista tuulista. Lisäksi pysyt paremmin selvillä sinulle kuuluvista etuuksista sekä muun muassa edullisemmat hinnat moniin retkiin ja tapahtumiin. Jäsenenä olet tukemassa myös tärkeää muistityötä, sillä mitä laajempi jäsentemme joukko on, sitä kuuluvampi äänemme on vaikuttaessamme muistiperheiden hyvinvointia vahvistavien asioiden etenemiseen yhteiskunnassa.

Saat  valtakunnallisen Muistiliiton julkaiseman Muisti-lehden 4 kertaa vuodessa sekä yhdistyksemme oman jäsenlehden 4 kertaa vuodessa.

Oulun Seudun Muistiyhdistyksen henkilöjäsenmaksu on 20 €/vuosi. Kannatusjäsenmaksu on 50 €/vuosi.

Lämpimästi tervetuloa yhdistyksemme jäseneksi!