Liity vapaaehtoiseksi

Koordinoimme Pohjois-Pohjanmaan Muistiluotsin puolesta vapaaehtoistoimintaa Pohjois-Pohjanmaan (lukuunottamatta Oulun eteläisiä) alueella.

Muistivapaaehtoisena voit toimia:

• MuistiKaverina eli muistisairaan ihmisen ystävänä hänen arjessaan.
  • Muistisairaan ihmisen avustajana ryhmissä, retkillä, juhlissa ja muissa yhdistyksen tapahtumissa.
  • Muistisairaan ihmisen saattajana yhdistyksen tilaisuuksiin tai ryhmiin
  • Muistikahvilassa isäntänä tai -emäntänä.
  • Järjestelyapuna retkillä ja tilaisuuksissa esim. kahvinkeittäjänä, tarjoilijana, ohjelmansuunnittelijana, juhlatilan valmistelijana.
  • Esiintyjänä erilaisissa tilaisuuksissa esim. soittaa, laulaa, lausua runoja, jne.
  • Apuna varainkeruutehtävissä mm. hankkimalla arpajaispalkintoja, myymällä arpoja tilaisuuksissa, osallistumalla myyjäistalkoisiin
  • Aivoterveyslähettiläänä mm. ohjaajana aivoterveyttä edistävissä ryhmätoiminnoissa, erilaisilla kursseilla tai tilaisuuksissa
  • Monenlaisten ryhmien pää- tai apuohjaajana voit ohjata/olla apuna järjestämässä oman mielenkiintosi mukaista ryhmää yksin tai yhdessä toisten muistivapaaehtoisten kanssa.
  • Vertaislinja-vastaajana voivat toimia muistisairaan puoliso tai läheinen
  • Ahaa-aivotreeniohjaajana ryhmässä
  • Muistikummilähettiläänä erilaisissa tilaisuuksissa tai tapahtumissa
  • Kokemustoimijana erilaisissa tilaisuuksissa tai oppilaitosvierailuissa

Yhteydenottolomake

Jos kiinnostuit vapaaehtoistoiminnasta, täytä alla oleva lomake, niin otamme sinuun yhteyttä.

Haluan, että minuun otetaan yhteyttä